Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday - Thanks abang

~Sambal Sotong Cynta Ramadhan~

ahaks..air tangan ayah..thanks sudi ambil alih tugas memasak di kala ibu kehabisan bateri..lebiu

15 comments:

wardah @ fie shah said...

woh, pandai encik suami masak eh.

myamyza said...

beruntungnya kayzie punya suami yang pandai masak, kite pula beruntung punya suami yang suke makan saja.. hahahha

kayzie said...

wardah: ad bakat la..krng praktik jek..hehe

kayzie said...

myamyza: moat of da time dia pun cam hb myza..hehe..tp untgnya coz dia tak mlas tuk bntu..alhamdulillah

~ yus ~ said...

Nampak sedap tu kayzie, bertuah kan dapat suami rajin bantu di dapur...:)

ieda said...

wahhhhhhhhhhh untung nya dikkkk hubby pandai masak .. wishh my hubby 2 .. huhuhu

somi akak mask nasi je dik ..sure sedap sambal sotong tuu :))

wahida said...

untung ko nok...hubby aku pandai masak nasik goreng je..hehe..

aku pun baru je masak sambal sotong ni semlm...

MommyAqil said...

wahh bestnya..pandai cik abg awk msk kan..ALhamdulillah ringan sikit beban kan...

kayzie said...

kak yus:aah kak..seyes mmg sedap..huhu

kayzie said...

kak ieda n kak wahida: masak nasi n nasi goreng tu mmg dah kira bertuah dah tu kak..

kayzie said...

momyaqil: aah..alhamdulillah la..

Noriz sini.. said...

samalah husben kite leh masak...

best kan, leh kasi kite rehat jap...ekeke

ummu muhammad said...

saah! abg faris dah layak dipanggil abg long..ayah pun ringan je tulang nih..pembawakan kot kayzie ;)

kayzie said...

noriz: alhamdulillah..pndai tu takde sgt tp ringan tulang tu yg pntg..:)
ummu muhammad: haha..mmg teringin..tp still ad takut2..coz faris dl csar..huhu

ummu muhammad said...

takpe yg no2 insyaAllah normal ;P

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang