Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday - Faris Amsyar




Ini bukan cita-cita saya...adiossss..

9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

aiks..mcm ibu je yg nak naik benda tu..hikhikhik...

MommyAqil said...

ehehehhe..comelll!!

~izan~ said...

bdk2 mesti suka benda alah ni..akak kalau g ecm,parking atas,kena lalu tmpt benda2 ni mmg tak dapat lg nak elak hehe...

mamaNoriz said...

takpelah, bukan driver teksi tapi owner sykt teksi...loaded uuu ;)

nanti leh bwk aunty naik teksi free ok faris...hihi

ummu muhammad said...

bia acik sambung utk faris..

ini bukan citaa-cita saya..cita-cita saya mahu jadi prof dr faris al-hafiz yang nak bawak ibu dan ayah masuk syurga! saya mahu bergumbira dgn ibu dan ayah yg bersusah payah mendidik dan membesarkan saya..saya sayang ibu dan ayah saya hanya dan kerana Allah!

kayzie said...

kak izan: tula,faris pun sibuk 'nak car..nak car' tiap kali nmpk bnd2 ni..kdng tu tak kasi gerak pun letak
jek dia ats tu..huhu

kayzie said...

ummu muhammad: :) sejuk perut ibu..ibu lah yg plng gembira dan takde kerisauan kl smpai masa tuk tinggalkan faris nnt..amiin..amiin..moga makbul doa kita tuk anak2..

Dr. Ben said...

anak2 memang suka main ni hehe

ADEEYA said...

haha ibu pun naik samaa :P comelcomel

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang