Thursday, May 5, 2011

Family Day @ Swiss Garden Resort & Spa

ini kisah Jumaat yang lepas..sebelum kami berangkat ke Bandung..:)

Family day company suamiku..diadakan di Swiss Garden Resort & Spa Kuantan. Ibu suka la dengan konsep family day diorang ni..macam-macam ada, tapi kami sempat join 1st day je iaitu pada hari Jumaat, hari Sabtu kami tak join coz dah berangkat ke Bandung..

Konsep ikut intrepretasi ibu sendiri la k..daku kategorikan diorang nye konsep pada hari Jumaat tu sebagai konsep relax & santai gitu. Jam 2 petang, dah mula registration dan check in hotel.

Di tepi pantai, pelbagai booth di buka untuk di kunjungi oleh semua yang hadir. First booth adalah booth mainan untuk kanak-kanak. Mak Ayah leh dapatkan mainan untuk anak-anak secara percuma di sini k.

Faris terpaksa redha ambil mainan ikut pilihan ayah..Faris pilih set bowling tapi ayah suruh ambil mainan yang keluarkan belon tu (ibu tak ambil pulak gambarnye..hehe)

Then, boleh la manikmati khidmat di booth yang disediakan..ada tuk massage, inai Henna, photography, dan beberapa lagi..ku kira begini udah syiook..


 Jamuan makan diadakan secara layan diri..

Selepas makan-makan kami naik ke bilik tuk siap-siapkan si kecil nak mandi pantai

 bapak-bapak duk main bola tepi pantai..ibu-ibu bawa anak mandi di swimming pool @ pantai..ibu bawa Faris mandi di pantai..coz ibu malas nak berbasah-basahan di swimming pool..hehe


Jam 7 kami dah naik ke bilik semula tuk bersiap ke diner lak yang bermula jam 8 malam..tunggu next entry k..ibu udah capek..:)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang