Thursday, May 5, 2011

Dinner-Arabic Night

Ini sesi malam..sambungan entry Family day..
Dinner bertemakan Arabic Night..ibu n ayah wakilkan Faris tuk menepati tema..coz ibu n ayah tak sempat pun nak cari baju..hehe


 Pak Arab kecil ibu..awal-awal mengamuk nak pakai baju..tapi bila dah di pakaikan suka lak dia..tersengih-sengih, perasan ensem agaknya..huhu


Persembahan dari kumpulan 'ibu lupa nama kump diorang'..macam-macam tarian tuk menggamatkan suasana

ibu yang serabai...huhu..

ini yang di nanti-nantikan oleh semua..kurang jelas?

hah ini lah orangnya..korang kenal kan?suara dia..memang mantopp

man tangan kiri..

with ayah yang langsung tak Arab..hehe


habis dinner kami terus balik ke rumah..tak tidur di hotel coz dah janji nak ambil mak anjang Faris yang akan sampai di terminal Kuantan jam 2 pagi..Sepanjang dinner cam biasa ada cabutan bertuah..bertuah sungguh mereka-mereka yang berjaya..hadiah utama adalah motosikal, antara hadiah yang tahap best gile..handphone blackberry,mesin basuh 8kg, TV LED, dan galaksi tab..kalau ibu yang dapat memang tak tidur malam lah..huhu..

6 comments:

MommyAqil said...

Ensyemmnya Faris ni jadi Pak Arab...Hihihi..Mmg meletopp kan Adiah cabutan bertuah tu n memang bertuah org yg dapat...huhuhu..

sweetlavender86 said...

bukan perasan laaa.mmg faris encem la.pakai cmtu nmpak cm hero hindustan laa.auwwww tergodaaa i.haha.kak kayziee pakai mysaa ehhh?cantekkkk

USituKAMI said...

sbb tu ibu xdpt cbutan btuah kihkih

kayzie said...

mommyaqil: hehe..dia jek la jadi pak arab aritu..tula hadiah mmg meletop berharap gak dapat tp ggal..huhu

kayzie said...

zura: dia mmg perasan gle pas pakai bju tu..huhu..aah mysaa..huduh la..tp tu jek la membantu meng'arab'kan sikit..hehe
yah: jeles!

kayzie said...

zura: dia mmg perasan gle pas pakai bju tu..huhu..aah mysaa..huduh la..tp tu jek la membantu meng'arab'kan sikit..hehe
yah: jeles!

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang