Monday, October 3, 2011

Penyakit M

Salam..

Lama rasanya tinggalkan blog ni, selalunya kalau tak update pun, ada gak masa nak berkunjung ke rumah kawan-kawan, tapi minggu lepas rasa cam banyak sangat tanggungjawab kepada negara yang perlu di uruskan sampai langsung tak sempat nak menziarah..huhu..ok tipu, jangan percaya..

Sebenarnya ibu di serang penyakit, buatan orang..ahaks..tipu lagi..penyakit M = Malas..malas nak menghadap laptop mahupun handphone tuk menjengah blog..hehe

Akibatnya, banyak la berita gembira orang yang baru ibu tahu hari ini, orang dah habis senyum, ibu baru nak tersengih-sengih hari ini. Akibatnya lagi,'ter'belated dah birthday beberapa sahabat blog dan banyak ketinggalan berita sensasi dan terkini sahabat-sahabat.

Di samping penyakit malas tu, anakanda ibu warded lagi minggu lepas..dari Isnin- Sabtu (26hb Sept hingga 1 Okt) kami bercuti di KMC kerana anakanda kena jangkitan telinga..Alhamdulillah anakanda dah sihat dan semoga ALLAH sentiasa memberikan kesihatan yang baik kepada anakanda. Semoga sentiasa di pelihara dan di lindungi dari segala penyakit dan kejahatan.

So itu lah antara punca blog ini semakin menyepi..semoga masih ada yang sudi berkunjung..huhu..alamak..penyakit dah datang..huhu..so babai for now..

wassalam..

4 comments:

NM02 said...

sentiasa sudi punyer lah... dun weri okesss

Izwa Kamaruddin said...

biase la tu mmg sekali sekala mmg akan dilanda sakit ituuuuu....hehehe..

~izan~ said...

takpe,selesaikan urusan yg penting dulu...

Alhamdulillah dah sihat ye si faris yer..

@LeenShamsh said...

alhamdulillah abg faris dah sihat..Allah nak bagi pahale lebih kat ibu n ayah...

p/s: tak pegi school..muhammad demam pagi ni..berape hari asyik deda je..pagi ni panas sket..

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang