Sunday, December 19, 2010

Target atuk tuk cucu kesayangannya

Siapa lagi kalau bukan Faris Amsyar..satu-satunya cucu atuk buat masa ni..hehe..target atuk supaya Faris boleh berjalan masa 9bulan coz sejak 7bulan lagi Faris dah bertatih dapat melangkah dan berdiri sendiri so atuk semangat nak ajarkan cucunya jalan cepat..hehe..tapi nampaknya belum berjaya, buat masa sekarang paling banyak pun 8 langkah pastu Faris nak jatuh..latihan giat berjalan tiap petang if tak hujan..huhu..tapi dah banyak kali tak berlatih coz Faris tak sihat n petang memang selalu hujan..sekarang dah sihat boleh lah sambung praktis..
Faris menjalani proses latihan berjalan..huhu..semua ni atuk punya idea

kadang dia bertatih, bila dah penat dia berjoget lak..sekarang asek nak orang pimpin bawa dia pusing rumah, kalau dah pandai jalan sendiri habislah semua tempat dia tawaf nanti..

selingan..latest pic of my beloved son with his cousin..18/12/2010..today Faris dah genap 10 bulan..2bulan jek lagi tuk genap setahun..cepat kan?=)



3 comments:

Layar Lara said...

hhaha...kiutnye buyat ni...;)..
cpt2 jln nati mumy tlog pimpin tawaf kuantan ye..ngeee

Ummi Ummair said...

wah..faris berlatih jalan cam berlatih kt kem PLKN la plk,hehe..

kayzie said...

LL:sekarang sibuk nak tendang bola jek..rugi sape tak merasa pimpin tgn dia..huhu
uu:huhu..atuk dia pny idea la ni kak

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang