Sunday, February 19, 2012

Selamat Ulangtahun Anakku

|Coretan khas buat anakanda kesayangan ibu|

Salam sayang untuk anak ibu...

Alhamdulillah..hari ni genap usia anakanda ibu 2 tahun. Waktu ibu menaip ni, hampir jam 7malam, waktu ni 2 tahun yang lalu, ibu baru di minta bersedia oleh nurse untuk di bawa ke bilik bersalin. 2 tahun berlalu, namun sedikit pun ibu tak pernah dapat lupa detik yang perlu ibu lalui untuk menyambut kehadiran sayang.

Alhamdulillah sekali lagi, sakit dan perit yang ibu lalui, terasa berbaloi dengan kurniaan yang telah ALLAH berikan kepada ibu. Melihat Faris membesar dengan cergas, cerdas dan pintar membuatkan ibu sentiasa berasa bangga dengan anak ibu. Pengalaman baru yang Faris berikan kepada ibu sebagai 'ibu' Faris menjadikan hidup ibu semakin bermakna.

Detik 12 malam tadi, ayah dan ibu memberikan ciuman sambil mengucapkan 'Selamat Hari Lahir' kepada anakanda, respon anakanda hanya dengan senyuman. Bertambah lagi usia anakanda, bertambah besar dan berat lagi tanggungjawab ibu, ibu sentiasa mendoakan agar anakanda sentiasa di pelihara dan di lindungi oleh ALLAH dan semoga ibu dan ayah sentiasa dapat memberikan didikan yang terbaik kepada anakanda.

Panjang lagi perjalanan anakanda, semoga kehidupan awal anakanda ini akan mencorakkan kehidupan yang cemerlang di masa hadapan. Selamat Hari Lahir sayang..semoga anakanda menjadi khalifah kebanggaan ibu dan ayah, sepertimana ibu dan ayah berbangga melihat anakanda membesar sekarang.

Ibu dan ayah sentiasa sayangkan Faris..permata hati kami selamanya...

2 comments:

maya amir said...

dah 2 thn dah die..time really flies kan.. happy bday faris:)

violet said...

salam..kejap je kan dah 2 tahun..epy beday, faris..moge jd anak soleh n pejuang agama Allah SWT ^_^

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang