Tuesday, July 12, 2011

Hari Pertama Kuliah

Hari ini berakhir sudah cuti panjang anakanda ibu..dah kembali berkuliah, selepas lama bercuti dan berehat di rumah selepas peristiwa warded lebih sebulan yang lalu. Hope anak ibu dapat tenangkan diri dengan suasana dan persekitaran yang dah lama di tinggalkan.



Doa Rasulullah s.a.w untuk perlindungan Hasan dan Husain (cucu baginda) 


" Aku minta perlindungan bagi kamu berdua dengan kalimah-kalimah ALLAH yang sempurna daripada setiap syaitan, binatang yang berbiasa, dan bencana ain (pandangan mata yang menimpakan penyakit)"

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

amin....

NM02 said...

sekali pandang, muke hubby yu mcm pelakon huzaimi la.. ahaksss

kayzie said...

NM02: kl kira dlm blog ni akak org ke2 yg ckp gtu..hehe

myamyza said...

hmm.. doa ni boleh amalkan untuk bamlom juga..

Noriz said...

hehe, setuju lah dgn NM...sekali pndang mmg nampak cam pelakon glamer tu...
penah tak org mintak autograf?

kayzie said...

noriz: adeii takde kak..haha

ieda said...

aminnnn ..

ps : aah dik akak kerja di UCSA ... nerbor ke ?? waaaaaaaaaa :)

kayzie said...

lorr yeke kak?keje kat shahptra ek?jiran la kita kak..pesal tak penah pasan muka akak kat sni?adeiii

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang