Wednesday, March 30, 2011

Faris Amsyar 13 Bulan di Zoo Mini Kuantan

Presenting...
anak teruna ku yang berumur 13 bulan..hehe
Ini gambar di zoo mini Taman Teruntum Kuantan pada Sabtu yang lalu..kecewa tak dapat hadir ke birthday anak kawan di KL so kami bawa diri ke zoo..hehe

anak ini memang nampak macam nak mengikut jejak ayahnya..pencinta haiwan..


 ececece..11bulan dah leh jalan..13bulan memang dah pro..asek nak berlari jek..tak larat ibu kejar..

tengok tu..gelak sakan dia dapat kasi arnab makan..arnab ni terlepas dari kandangnya..ermm..seb baik arnab yang terlepas bukan binatang lain..camne ni?ce jawab Encik pihak pengurusan..ahaks

Faris memang suka gelak..murah dengan senyuman macam ibunya..hehe..

Faris setakat ni dah pandai sebut beberapa patah perkataan, sangat alert dengan perkataan yang orang sekelilingnya sebut, dia dengar dan tiru..tak sabar ibu nak tunggu ayat pertama Faris, tak sabar nak jawab soalan-soalan Faris nanti..huhu..semoga anak ibu sentiasa di beri kesihatan yang baik..Syukur kepada ALLAH kerana masih di beri peluang dan kekuatan untuk ibu terus menyusukan Faris selama 13 bulan ini tanpa campuran FM..semoga ALLAH sentiasa mempermudahkan perjalanan kita untuk 9 bulan yang akan datang..chaiyukk ibu..hehe

4 comments:

Ummi Ummair said...

awalnya faris dpt jalan..ummair 15 bln br blh jalan dgn terernya..hehe..tp mulut mak aii..
seawal 7 bulan dia dh pndai sebut abah.skrg ni xyah citer la pot-pet2 nya.. :)

kayzie said...

huhu..faris ni mulut dan kaki sama naik kak..skrg duk belajar 'ejek2' orang cakap..hehe..lain budak lain perkembangannya kan kak..hari-hari diorang tunjuk benda baru..:)

wahida said...

suka tgk first pic, nampak sgt penyayang ur hubby...

kayzie said...

kak wahida: mmg syg sgt kat anak teruna dia..geng men bola..hehe..:)

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang