Thursday, December 22, 2011

1 bentuk penganiayaan

salam...

Anak bukan untuk di aniaya k..pengabian tanggungjawab terhadap anak juga di kira sebagai penganiayaan. So sebagai peringatan kepada diri sendiri n ibu bapa lain yang sudi memba
ca, sila jangan sia-siakanmasa kecil anak anda kerna masa itu tak mungkin akan berulang..huhu..stop membebel meraban..nak tanya pendapat korang..adakah perbuatan ini di kira sebagai satu penganiayaan?Hehe..


hi..




13 comments:

Tyah Rahman said...

hahahhaha tayang bby mmy wnduuuuu bangat ;)

diana said...

tak paham..perbuatan apa ye??

Ummu Muhammad said...

aduhaiii ibu ni pu3 kot dalam peyoy tuhhh..mule tgk kat dashboard ingan ank dare sapelah die pinjam..besa dah along faris..rinduuu dgn ibu n faris..lame tk jenguk... ;)

kayzie said...

diana: haha...sj gurau2 tjuk n pembuka entry tu.org pkaikan anak teruna tudung..
ummu muhammad: ibu on off mood nk berblog,sll jenguk Muhammad n ibu tp tak tggl kmen..hehe..dia kacau ibu lipat kain,ni la padahnya..haha

Dalila Hamid said...

alahai.. tomenya....

mamaNoriz said...

mmg teringin baby girl sgt ni ek?

hehehehe

:: Mrs.Eady :: said...

ayarrkk..kekekekekekke...cute!

ieda said...

ermm konpius .. penganiayaan yg mana satu tu dik ??

Azhariah Zuber said...

oh gurau2 je k. tgk ok je. hehe

maya amir said...

kayzie..macam muke pompuannnn...heheh..mesti yg kayzie preggie ni, pompuan kot..:)

akak pun slalu pakaikan tudung kat bebudak 2 org tu, padahal abg dah beso..saje akak sarungkan die..kekekek.. yg no 2 lagiklaa tak pakai tudung pun org ingat pompuan, bile dah pakai tudung/ sepitkan sepit kt rambut, lagiklaa sebijik:)

Ummi Ummair said...

takdelah..tak aniaya pun.hehe
tp esok2 dah besar dah takleh pakai tau!
;)

kayzie said...

Kak ieda:aniaya anak teruna tu..huhu..sj pkai kan tdung

kayzie said...

Kak maya: kdng2 seronok nak pekena dia..huhu..kacau sgt ibu nk melipat kain, ni la hukumannya..huhu
Ummi ummair: k..janji..hehehe

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang