Monday, February 28, 2011

Sickness

hari ni sepanjang hari aku mengalami berbagai sickness..huhu..kalau rindukan mak ayah n adik beradik di rumah di panggil homesick aku lak rindukan sahabat handai..dan bolehkah ianya di panggil friendsick???huhu..hopefully minggu depan tiada halangan tuk aku berjumpa dengan my girlfriend..windu dengan mama Faris..windu jugak dengan suasana masa belajar..ini semua gara-gara bergurau senda di kelas kitchen bersama pelajar tadi..teringat jek waktu dulu-dulu..nak marahkan pelajar yang nakal tapi dalam hati berkata 'aku pun camni gak dulu'..huhu..kalau tak. idak lah tak dapat masuk kelas kitchen  dulu kan?dah la waktu tu belajar wat pizza..di sebabkan itu sampai sekarang tak pandai wat doh pizza..ahaks..kena mengena kah??pendek kata aku rindu segala-galanya waktu dulu..ramai lagi kawan2 yang membujang tapi semuanya jauh..geng baidurian..owwhh..u noe who u r..tak perlu ku sebutkan satu persatu..walau pape pun..aku doakan semuanya sihat sejahtera dan berbahagia dengan tugas masing-masing..hehe..semoga berpeluang tuk berjumpa dan bermesra seperti dahulu kala..

rindu gak time pregnant..haha..br pas layan gambar preg dulu kala..wink**

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang