Tuesday, September 4, 2012

KurUsus..

Salam..

Minggu ni mood nak kerja berada di tengah awan..haha..jauh..tak tercapai dek akalmu. Takde  mood langsung, 'persiapan' tuk berkursus selama seminggu bermula Ahad ni. Seminggu sebelum mood dah hilang..haha..Sebabnya, setakat ni keputusan yang di capai untuk kesenangan semua pihak (langsung tak senang bagi pihak ibunya..haha) adalah terpaksa tinggal Faris dan Ayman bersama ayahnya..sadiss...**genang lagi air mata tuk kesekian kalinya..

Cuba bayangkan..(ok, tak perlu sampai pejam mata) belum pun pergi kursus dah berapa ml air mata keluar..inikan pula pada hari kejadian, semasa kejadian dan sepanjang hari kejadian..haha (ketawa dalam air mata)...sob..sob...

melencong sudaaa..ok mood swing lagi..tukar tajuk entry coz setakat ni jek yang termampu tuk di type..haha..tajuk entry asal 'Kecuaian - pembaziran EBM'..kita sambung cerita tersebut di kemudian hari..buat masa ni, ibu nak layan emosi..haha..daaaa

**bila mood takde, hari-hariku pun suram dan muram..(haha..yeke?) tapi yang jelasnya, semua kerja cam tak menjadi..haisshhh..tenangkan lah hati hambaMu ini YA ALLAH...
***oppss..supaya takde yang suggest tolak kursus tuk selesaikan masalah..kursus ni memang takleh tolak k..
****lagi..sebenarnya masalah dah selesai..cuma ibu please la jangan 'berhati tisu' sangat..be strong k..cam Faris dan Ayman..sob..sob..lagi


Wassalam..

nak balik peluk anak puas-puas..

3 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

huwaaa..sedih gak.....

Azhariah Zuber said...

sesekali berjauhan mengaja erti rindu. hehe

maya amir said...

kayzie..sedihnye..kalau akak pun akak sedih.. tapi kuat, mesti kuat..pengorbanan ni..take care dear!

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang