Thursday, January 28, 2010

di kala menghitung hari

sejak dah sarat membawa perut ni nk jalan bnyk pun dah tak larat..but still ad aktiviti yg aku n huby leh wat di kala kelapangan..huhu..


inilah dia keje kami..
ni pun br jek blik dr 'aktiviti' yg mmg sejak zman bercynta jd hobi ktorg..tp ms bercynta dl selang2 la gak ngn men boling..skrg tidak lagi coz aku dah tak di benarkan men boling..seb baik leh msuk wayang..hehe..tuk mlm ni..bkn sng hb ak u nak tgk cte melayu kat p ggung ni..tp tb2 lak mlm ni dia ajak tgk ADNAN SEMPIT..ternyata la tak sia2 pelaburan ktorg..mmg cte ni SYIOOOK hbis..gelak mmg cam pggung tu ktorg pny..huhu..menjadi jek karekter si adnan sempit tu..lg bek tak pyh kasi sinopsis n lbh2 lg surprise2 yg ad dlm cte tu..kalo tak, tak syok korg nk tgk nnt..tp aku leh la nk sugest kat korg..dlm bebanyak cte yg ktorg tgk tuk bln ni..adnan sempit tak krng hebatnye..lawak geli lidah dia leh aku katakan setaraf ngn lawak jackie chan dlm spy next door..so..sokongla filem mesia..hihi..

















oppss..sblm msuk wayang sempat gak aku bli buku nih..tak sbar nk baca nih wpun dah bnyk kump info yg sama dr forum n blog..tjuan smpingan..nk kasi hb aku baca sekali..huhu

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang