Thursday, July 15, 2010

Gen siapa?

cakap sal gen ni mestilah kisah Faris kan..pagi tadi bawa Faris check up untuk 5 bulan walaupun Faris genap 5 bulan pada 19hb ni..

Punya la ayahnya kata anaknya dah berat..tak sabar nak tahu berat anak..mungkin ayahnya dapat dukung masa hujung minggu jek sebab itulah terasa berat kot..tuk ibu yang hari2 dukung Faris ni tak rasa perubahan berat yang mendadak pun..dan terjawablah bila dah p klinik tuh..siap nurse cakap..'eh..sikitnya naik berat'..mana taknya..berat Faris genap 6kg sahaja okeeyy..

tapi alhamdulillah masih lagi dalam peningkatan dan normal walaupun sikit..ibu pun bukannya wat entry semata sal berat ni sebab risau..tapi sebab nak bagi tahu..faris ikut ibu la tuh..atuk dah cakap 'ngah dulu kecik2 macam ni lah..kecik..halus jek'..huhu..so nak buat macam mana lagi kan?yang penting sihat dan aktif..melompat tak ingat..nanti kalau dah leh jalan mesti tak larat nak kejar nih..
inilah Faris Amsyar..semua benda dia akan masuk mulut..hai anak..

7 comments:

fariza fariz said...

suka lar tgk faris membesar... hehe...

kayzie said...

hehe..hari ni Faris genap 5 bulan..=)

kayzie said...

sowi nak tanya sket..sape eh?

fariza fariz said...

just an outsider... terjumpa blog nie dari fb... so, suka2 bukak, then jd teruja plak bile akak bnyk cter pasal faris... suka baca sebab sy suka baby a lot... hehe...

kayzie said...

oow..thanks..silakan lah membaca k..

fariza fariz said...

ok...tq lots...

kayzie said...

=)

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang