Tuesday, March 23, 2010

Brokoli oh Pegaga

Kepada puan-puan yang menyusukan anak..di sini bukan prof..bukan doc..bukan cendiakawan or even bf mom yg berpengalaman luas ingin berkongsi tips...hehe..

Kalo korang prihatin korang mesti pernah terbaca tentang khasiat brokoli n pegaga kan?try it..dari awal bersalin memang aku makan brokoli..n alhamdulillah memang membantu menjana susu..hihi..n 3 hari lepas aku try lak pegaga..wahhhhh..hasilnya lumayan (hb aku sll sebut nih bila aku mengepam)..alhamdulillah rezeki anak...mungkin lain orang lain makanan penjananya..tapi tak salah mencuba..selain pegaga n brokoli yang pernah aku baca peria pun leh membantu penambahan susu gak..all da best to all moms out there..


3 comments:

kayzie said...

rmai yg kata takleh kmen..meh aku try..leh ke nih??

xeema said...

testing2..aku rase yg ni bleh kot..ha btul tak?hehe

jamaluddin said...

Salam.Tahniah kerana Faris sungguh ensem.....baru2 ni atok kat Chenor ada datang kat rumah saya.Tak sangka dia bebrbesan dgn org Chenor juga.Asnida (kak ipar)tu dulu bekas pelajar Maktab Perguruan Teruntum tempat saya mengajar.Ayah(org Chenor panggil Dol) tu pangkat pak saudara saya.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang