Friday, March 15, 2013

Tahun ke-4

Salam Jumaat Penghulu segala hari...

Alhamdulillah..14.3.2013 genap 4tahun perkahwinan ibu dan ayah..Kalau 4 tahun dahulu memulakan hidup berdua, sekarang kehidupan lebih mencabar dengan kehadiran anak-anak..Alhamdulillah untuk rezeki terhebat kurniaan ALLAH sepanjang 4 tahun bersama..

10 Tahun ibu kenal ayah..Alhamdulillah ayah masih ayah yang ibu kenal dulu..masih blur dengan lawak dan gurauan ibu..still ayah yang suka melayan kerenah ibu..Walaupun keupayaan memujuk tu dah agak kurang coz ibu pun dah kurang merajuk kot seiring dengan usia..

Paling ibu bersyukur kerana di kurniakan suami yang ringan tulang, tiada keluh dari mulutnya andai terpaksa menjaga anak. Bersedia untuk mandikan anak, cuci popoo anak, basuh botol anak, sdiakan persiapan mengepam ibu. Sentiasa membantu ibu dengan kerja rumah. Membuatkan ibu simpan perkataan penat coz ibu tau ayah lebih penat dari ibu.

Untuk ibu..semoga ibu sekarang, semakin lebih baik berbanding 4 tahun lepas sebagai seorang isteri..dan jauh lebih baik sebagai seorang ibu.

Syukur Ya ALLAH....


eh...nak buh gambar..cari punya cari..takde lak gambar berdua dengan ayah yang terbaru..huhu..so bayangkan jek la muka ibu dan ayah dalam fikiran ye..hehe..

 gambar dari instagram ibu..:)
sambil2 meting semalam...



Wassalam
**jom perbanyakkan zikir


2 comments:

sweetlavender86 said...

happy anniversary..oh teringat balik kita same2 pergi kursus kawen!kejap je dah 4 tahun kannn.mcm xpecaya.kejap sangat rase..alhamdulillah.moga andok n kak kayzie bahagia hingga akhir hayat.suke tgk korang romantik sokmo.hihi

azhariah zuber said...

bila pnt kita berzikir. betul tu

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang