Tuesday, June 1, 2010

weekend

wiken bersama Faris dan hb..
minggu lepas pun kita habiskan masa bersama di rumah..lepak..tidur n mengemas umah..seronok rasa..dulu sebelum ada Faris..hujung minggu ibu n ayah memang akan keluar..tak kira ke mana..menghabiskan masa di luar coz dah penat duduk rumah sepanjang weekdays..aktiviti wajib adalah tengok wayang..


tapi sekarang....


terbalik dah pulak..weekend lagi syok lepak di rumah..menghabiskan masa di rumah sambil melayan kerenah Faris..sabtu ibu jadi tenaga pengajar bagi kursus sanitasi makanan untuk ibu-ibu tunggal..ahad sepenuhnya masa di luangkan di rumah..aktiviti minggu lepas mengemas dalam rumah..minggu ni....

ayah mmg rajin..sume pkok kat umah dia yg tanam..ibu tlg kotorkan tgn sikit2 jek..kekeke..skrg dia takde siap pesan 'jgn sampai pokok semua mati'..huhu..
to abg: abg dah susah2..ima akan tolong jaga..percayalah..hehe
ni baru sikit..dah banyak pokok kat rumah sebenarnya..tapi tak sempat snap..sumber: dari umah ayah mertua..hehe..pick and carry dari ceneh..

hehe..bawa faris keluar sekali sebab ibu menolong ayah..Faris duk dalam stroller dia sambil tengok ibu n ayah bercucuk tanam..so sesi bf pun di luar rumah..opps..jgn risau..takde aksi 18sx k..


0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © 2012 Reserved to Kayzie
Design by Cik Kumbang